luni, 19 octombrie 2009

Aciditate semiobscena

Dragi carnaciori si carnacioare
Care se simte, sa se scoale in picioare
Da, da... eu stiu ca realitatea doare
Azi va pun pe toti cu bocancii in sus la soare

"Ce scarbos!"
"Ce odios!"
"Vai! ce cretin zabalos"
Auzi bai tarfa? Sezi in cur si roade'un os

Gandeste-te de doua ori la ceea ce iti spun
Ca s-ar putea sa te injur fara sa-ti dai seama cum
Totusi, nu te screme ca-ti faci creieru scrum
Deja iti iese dintre buci o gramada de fum

N'am pareri de rau, doar reactii adverse
Cand aud ce vorbiti logic ca zic si eu diverse
Dragii mei! V-as insemna ca pe vaci cu fieru pe fese
Cred ca voi poftiti la pula nu la bucate alese

Din pacate e timplul sa ma opresc
Sa pun punct acestui adevar grotesc
O intrebare de care altii se feresc:
V-ati intrebat, eu cu a cui mana pula o belesc?

Un comentariu:

Alexandrü spunea...

ma gandesc la cateva persoane la care merita dedicata asta :)
PS: Io's cartabosh [-(