sâmbătă, 31 octombrie 2009

Asta e o voezie

Vant pierdut in parul tau ca un suras in noapte
Vreau sa adorm din nou in ale tale soapte
Soarele dinspare'n jar, stele apar parca speriate
Luna creste incet pe cer dand norii la o parte

Cu sufletul prins de pamant gandu-ti plutea departe
Tot ce simteai citeam din ochii tai ca dintr-o rosie carte
Eram atat de prins de tine si te priveam cu buzele uscate
Imi era frica sa te ating, caci iubirea inseamna moarte

Nu exista iubiri racoritoare pentru inimi insetate
Sau doze de grija la plic pentru fete neglijate
Exista sentimente oferite prin gensturi apasate
Si atingeri ce te fac sa te simti in alta parte

Am reusit sa simt aproape ce credeam ca e departe
Sa te vad asa cum esti, fin praf de nestemate
M-am lasat pierdut in parfumul tau de mere coapte
Sub clar de luna doi nebuni ce mai pierd inca o noapte


3 comentarii:

bia spunea...

chestia asta m-o impresionat foarte tare.poate ii si momentu in care am citit-o de vina.
oricum,superb.

mersi pentru aprecierea de la ultima chestie ce am scris-o.oricat de penibil ar suna,chiar ii important pentru mine sa vad ca is oameni care citesc ce scriu si la care le place.

parisaufreak spunea...

ioi ce faina'i asta;x!
god damn you (in a good way).

Georgi spunea...

this is miiiiiiiiine !