joi, 3 decembrie 2009

Hai la scoala

Dimineata ma trezesc, zambesc si dau un pumn in scaunul de langa pat. Ma uit pe geam... la est e roz la vest e negru. Inca nu stiu cum ma cheama dar stiu ca pantalonii i-am lasat in coltul camerei langa usa, ma imbrac si-mi scot metabolismul pe usa. Ma asteapta haleala de care veci nu imi e pofta dimineata, o sictiresc in mine incep sa am o vaga amintire despre un nume incepe cu T dar restu e enigma. Intru in baie... pis ca calu, imi spal fata dezordonata, spal dintii mei minunati ce imita hepatita de la atata gudron apoi in disperare caut clanta. Nu, inca nu stiu cum ma cheama dar stiu ca trebe sa ajung la scoala repede. Intr-un final gasesc clanta, deschid usa si ma reped in camera, doar acum imi dau seama in ce "arome" de fum de tigara si transpiratie am dormit, deschid geamu iau ghiozdanu cu cele 2 caiete universale si dau sa ies pe usa... intr-un final zice si mama ceva "ba! Chei ai? Telefon?Sanwichu l'ai luat?" raspunsul vesnic "Da! Da! Da! Mersi, ceao, fotosinteza placuta" ies pe usa si imi dau seama ca nu am telefonu. Ma intorc, fac o fatza de "mama nu ai vazut nimic" si vin inapoi cu telefonu. Intru in liftu care pute a vopsea proaspata, imi fut o palma ies si o iau la drum. Ma jeneaza un pantof "futu-ti gura matii... las da-l in pula ca nu mor pana la scoala". Scot o tigara o aprind si ma gandesc ce am facut aseara, sa moara geani daca imi amintesc ceva. Nu e foarte frig dar imi dardaie ciolanele in pantaloni iar in cap imi zornaie o sirena de bombardament de zici ca'i gutza pe repeat. Dupa doua strazi, ajung la colutul unde tot timpu ma intalnesc cu niste specimene extrem de dragute numite Cocalari de Transporturi... dupa cateva schimburi de priviri gingase si inofensive ajung pe Pietroasa unde incep sa sesizez tot mai multi oameni la 30 si ceva de ani cu fete gen Pacala&Tandala, fara nici o expresie inteligenta. Ba, da asa-ti pica moralu cand vezi cretinei in floarea varstei ce parca nu vor mai vedea veci lumina zilei. Se termina si imputita aia de tigara si ajung la MOL unde incep sa vad fete cunoscute si incep sa-mi amintesc nume... printre care si al meu. Intru in scoala, Nea' Misu portaru la datorie sta in fata custii lui de dulau autentic si supravegheaza poarta scolii cu niste ochi ageri de popandau nedormit si nefutut de 2 zile. Dau de ceva colegi si ii intreb ce ora am, exista doua tipuri de raspunsuri "Bag pula hai ca vin" si "Bag pula stau in spate". Dupa cateva glume si cateva vorbe de ocara ajung in spatele scolii unde stam toti cu ochii in gura si ne afumam tineretile. END

2 comentarii:

Alexandrü spunea...

hai,nu la scoala

Mishu :..si asa se statea dreti pe vapor :)))

Marttinne. spunea...

luvin` it:X